نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دکترای مطالعات برنامه درسی. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. دانشگاه علامه طباطبایی. تهران. ایران
2 استاد مطالعات برنامهدرسی.گروه مطالعات برنامهدرسی. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.دانشگاه علامه طباطبایی. تهران. ایران
3 دانشیار مطالعات برنامهدرسی. گروه مطالعات برنامهدرسی. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی. تهران. ایران
4 استاد علوم تشریحی گروه آناتومی، جنین شناسی، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران. ایران
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات